۹۰ درصد ظرفیت هتل‌های یزد رزرو شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان یزد با اشاره به درحال تکمیل بودن ظرفیت هتل‌های شهر یزد، از ظرفیت خالی مراکز اقامتی دیگرشهر‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، احمد آخوندی از آمادگی کامل استان یزد برای میزبانی از گردشگران ومسافران درتعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: هرچند به سرعت ظرفیت هتل‌های شهر یزد تا پایان هفته درحال تکمیل است، ولی هتل‌ها و مراکز اقامتی شهرستان‌های یزد دارای ظرفیت خوبی برای اقامت و میزبانی از گردشگران هستند.

به گفته‌ی وی، تاکنون ۷۰درصدظرفیت هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی استان یزد برای هفته جاری و در شهر یزد ۹۰درصد ظرفیت‌ها پر شده است.

آخوندی درصد اشغال واحد‌های بومگردی شهر یزد برای روز‌های ۱۱ تا۱۳ اردیبهشت ماه رانیز ۴۵ تا ۵۰ درصد، ولی دربومگردی‌های فعال درشهرستان‌ها کمتر خواند.

وی بابیان این که یزد در نوروز امسال بااستقبال بسیارخوب گردشگران و حضور قریب به یک میلیون گردشگر نوروزی در استان خاطرات خوبی را برای آن‌ها رقم زد، گفت: در ایام تعطیلات عید فطر نیز با تدارک جشنواره فطرانه در استان شاهد برگزاری برنامه‎های متنوع و شاد فرهنگی، موسیقی، ورزشی وآیین‌های بومی و محلی خواهیم بود.

آخوندی با اشاره به فعالیت مرکزپاسخگویی به مسافران استان و فعالیت‌های موفق این مرکز در نوروز امسال گفت:از مسافران و گردشگران عید فطر به استان می‌خواهیم حتما قبل از عزم سفر به این شهر جهانی ازطریق سامانه شبانه روزی ۳۳۵۲۱ – ۰۳۵ نسبت به محل اسکان خوداقدام کنند.

وی اعلام کرد: در روز‌های (هشتم و نهم اردیبهشت) مجموع مسافران ورودی به یزد از طریق پرواز۱۳۸۲ نفروتعداد مسافر خروجی ۱۳۹۰ نفر بوده است و تردد‌های مربوط به حمل و نقل عمومی نیز آمار قریب به ۶۳۰۰ نفری را حکایت می‌کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..