رئیس شورای شهر یزد:

منشاء وقوع سیلاب اخیر یزد تخریب بخشهایی از سیل بند کنار گذر یزد بود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه آبگرفتگی اخیر ناشی از تخریب سیل بند یزد بوده است، گفت: در پی وقوع این بحران اعضای شورای اسلامی شهر و در راس آن شهردار یزد و مدیران مناطق، بی وقفه و شبانه روز پیگیر رفع آبگرفتی و مشکلات پیش رو بوده و از هیچ تلاشی مضایقه نکرده‌اند.

«عزیز الله سیفی» افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و در راس آن شهردار یزد و مدیران مناطق هیچ اصراری هم به رسانه ای شدن این موضوع نداشتند چون شرایط بحرانی موقعیت خوبی برای رسانه ای شدن نیست و مطمئنا مردم، خود با رصد شرایط و دیدن رفع شدن مشکلات و رفع آب گرفتگی ها پی به این موضوع خواهند برد چرا که ارگان دیگری جز شهرداری متولی این امر نیست.

وی خاطرنشان کرد: منشاء وقوع سیلاب اخیر شهر تخریب بخشهایی از سیل بند در منطقه کنارگذر یزد به شیراز از سوی یکی از دستگاه‌ها و عدم اطلاع رسانی این موضوع به دستگاه‌های ذیربط بوده است و چنانچه ما از تخریب سیل بند یزد مطلع بودیم قطعا با مدیریت بهتر و سریعتری کار صورت می گرفت.

وی ادامه داد: با این وجود کار به نحو بسیار جهادی و با همت کارگران خدوم شهرداری انجام و تا حد زیادی مشکلات مناطق درگیر سیلاب رفع شد.

سیفی عنوان کرد: بخشی از این سیل بند در زمین‌های طرح جامع پارک علم و فناوری یزد بوده که برای انجام عملیات عمرانی به پهنای شش تا هفت متر تخریب شده و منشاء ورود آب به سمت شهر یزد بوده است.

رئیس شورای شهر یزد در پایان گفت: در این زمینه بزودی جلسه فوق العاده ای در شورای اسلامی شهر یزد با حضور نهاد های مربوطه تشکیل شده و موضوع بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..