بررسی مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در یزد

نشست بررسی مصوبات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در سفر رئیس جمهوری به استان یزد بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه وزارت نفت در سفر رئیس جمهور به استان ۱۰ مصوبه داشت، گفت: دو مصوبه در وظیفه ذاتی وزارت نفت است که شامل گازرسانی به ۸۵ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان و همچنین گازرسانی به هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان است.

ابوالحسینی افزود: علاوه بر این دو مصوبه، صدور مجوز برای تأمین خوراک گاز واحد جی تی ال شرک امید خاورمیانه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد بود.

وی تصریح کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این اعتبارات به دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اختصاص یافته است.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان برای گازکشی منازل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی استان، اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی استان در سال گذشته و سال جاری، اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌های استان یزد در سال ۱۴۰۱، اختصاص پنج میلیاد تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی مدارس در مناطق محروم از جمله مصوبات و تعهدات وزارت نفت است.

وی ادامه داد: اختصاص مبلغ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم راه دهستان میانکوه از محل اعتبارات توافق شده بین شرکت ملی گاز ایران و بنیاد مسکن برای ترمیم حفاری گاز در سال جاری، اختصاص مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی از جمله طرح‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی نظیر استخر و سالن‌های ورزشی مدارس و همچنین عمرانی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از مصوبات مربوط به وزارت نفت به شمار می‌آید.

ابوالحسینی خاطرنشان ساخت: ۱۶۹ مصوبه در سفر ریاست جمهوری به استان مورد تصویب قرار گرفت که ۴۷ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده به این مصوبات است.

وی گفت: هفت هزار میلیارد تومان این مبلغ ویژه طرح‌های عمرانی و باقیمانده آن بابت تسهیلاتی است که به تفکیک برای حوزه‌های اقتصادی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدمات تخصیص داده می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..