در پایان هفته:

ورود خودروهای سنگین به مناطق ییلاقی یزد ممنوع شد

رییس پلیس راه استان یزد از اجرای طرح ممنوعیت رفت و آمد کامیون و تریلی در مناطق ییلاقی شهرستان های تفت و مهریز در تعطیلات پایان هفته خبر داد .

به گزارش یزدی نیوزاحمد مظفری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح از عصر روز سه شنبه ۱۵ تیرماه آغاز و تا بامداد روز جمعه ۱۸ تیرماه ادامه دارد .
وی ادامه داد: ماموران پلیس در مبادی ورودی و طول مسیر دو شهرستان تفت و مهریز و مناطق تابعه آنها مستقر و با متخلفان با جدیت برخورد می کنند .
رییس پلیس راه استان یزد خاطر نشان کرد: در اکثر ایام هفته و بخصوص روزهای تعطیل مناطق ییلاقی استان یزد میزبان خیل مسافران و مهمانان است .
مظفری گفت: به منظور تامین رفاه و آسایش مردم و مسافران و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین اعمال می شود .
وی از رانندگان خواست تا همواره در حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده کنند و با رعایت مقررات و سرعت مطمئنه از بروز حوادث جلوگیری نمایند.
این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه با فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در سالجاری شاهد کاهش حوادث در استان هستیم گفت: همکاری عموم مردم و رانندگان با پلیس راه و توجه به هشدارها در کاهش حوادث و تامین آسایش بسیار موثر است.
مناطق ییلاقی دو شهرستان تفت و مهریز در طول سال و تابستان همواره میزبان مسافران و گردشگرانی از استان و کشور است .
مرکز این دو شهرستان به ترتیب در ۲۰ و ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارند.
استان یزد با یک میلیون و ۸۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران واقع شده است .

بخش نظردهی بسته شده است..