تجلیل از اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد یزد

به مناسبت روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، از اعضای هیات علمی پیشکسوت، نخبگان و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز، در مراسمی از بیش از ۷۰ عضو هیات علمی در قالب پژوهشگران برتر استانی، پیشکسوتان، افراد مشمول ارتقاء مرتبه و دانشجویان برتر و فعال در عرصه پژوهش و فناوری تجلیل شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، با قدردانی از استادان به جهت تلاش و همت والایشان در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه در امور آموزش و پژوهش اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی دانشگاه، کیفیت‌بخشی، رشد علمی و کارآمدی نظام آموزشی در جهت تحقق دانشگاه کارآفرین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این خصوص توسعه فعالیت‌ها در زمینه فناوری، نوآوری و حضور شرکت‌های دانش بنیان از اهداف برنامه راهبردی کلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: هر یک از واحد‌های دانشگاهی استان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کم‌نظیری هستند که می‌توان با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، اهداف بسته‌های کاری دانشگاه در ۵ سال آینده را محقق ساخت.

دهقانی اشکذری، اقدام عملیاتی در راستای بهره برداری بهینه از سایت پردیس سردار سلیمانی، مجموعه صفار، استقرار نیروگاه CHP در آینده نزدیک و راه اندازی مجدد تعاونی مسکن دانشگاهیان را از جمله اقدامات چند ماه اخیر دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی افراد مجموعه، این دانشگاه بتواند به اهداف متعالی و جایگاه واقعی خود دست یابد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..