استاندار یزد: فلسطین امروز مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه است

استاندار یزد با بیان این که انتقام خون حاج قاسم نابودی کامل رژیم صهیونیستی است، کفت: امروز، فلسطین مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه است و آتش این مقاومت شعله‌ورتر از همیشه شده و به یاری خداوند پایان شب این رژیم جنایتکار به زودی محقق می‌شود.

«مهران فاطمی»روز جمعه نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس مرکز استان، پیش از خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد ملااسماعیل یزد ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و همچنین شهدای انتفاضه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس یه عنوان نماد پاسداشت حرمت مسجد اقصی و دفاع از آرمان بزرگ قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همه ایام سال است.

وی تاکید کرد: فلسطین مسئله‌ای عربی و محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه یک مسئله جهانی است و به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، فلسطین پاره تن اسلام و مسئله‌ای جهانی است و فارغ از ملیت،‌ جنسیت، نژاد، مذهب و زبان، بر همه آزادی‌خواهان جهان وظیفه است که اقدامات لازم برای دفاع از آن انجام دهند.

استاندار با بیان این که جهان اسلام هنوز جنایات‌ رژیم خون‌خوار و کودک کش صهیونیستی در دوره‌های مختلف و اشک چشم کودکان مظلوم غزه در هنگام شهادت پدران و مادرانشان را فراموش نکرده است، عنوان کرد: دشمن فراموش نکند که به تعبیر سردار دل‌ها ما ملت امام حسین و عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم و همانطوری که حضرت امام حسین(ع) در برابر سپاه کفر ایستاد و هیهات من الذله را فریاد زد،‌ ما نیز ذلت ناپذیریم و امت مسلمان خوب می‌داند.

وی با تاکید بر این که ما یزید زمان خود را می شناسیم، گفت: یزید دوران امروز صهیونیست‌های خون‌خوار هستند که حتی به کودک شیرخوار و جنین در رحم مادر هم رحم نمی‌کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: فلسطین امروز مقاوم‌تر و مصمم‌تر از همیشه است و آتش این مقاومت شعله‌ورتر از همیشه شده و به یاری خداوند پایان شب این رژیم جنایتکار به زودی محقق می‌شود و به فرموده مقام معظم رهبری این رژیم ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید و به زودی در مسحد الاقصی شاهد برپایی نماز جماعت مسلمین خواهیم بود.

وی مقاومت مردم مظلوم سوریه و یمن را یادآور شد و گفت: مقاومت این ملتهای مسلمان شوق ملت فلسطین در مبارزه با رژیم منحوس صهوینیستی را دوچندان کرده تا جایی که امروز به جای سنگ، سر موشک‌های نقطه زن فلسطینیان به سمت آنها شلیک می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم نابودی کامل رژیم صهیونیستی است، گفت: در مسلک یاران امام حسین(ع)،‌ هرجا که یک صهیونیسم و یک سفارت خانه این رژیم حضور داشته باشد، معرکه نبرد است و در این راستا سیاست خارجی دولت مردمی نیز واضح و شفاف است و به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری،‌ سیاست دولت سازش با ظالم هرگز و حمایت از مظلوم همیشگی است.

وی بیان کرد: مستکبران عالم باید از شکست خود در عراق،‌ افغانستان و سوریه درس گرفته و دست از مداخله در امور کشورها و تصمیم‌گیری برای سرنوشت آنها بردارند چرا که سرانجام با شکست مواجه می‌شوند.

استاندار تصریح کرد: مفتخرم اعلام کنم که در سیاست خارجی دولت سر سوزنی در ارتباط با آرمان‌های نظام مماشات نمی‌شود و از بعد امور داخلی نیز تمام توان کارگزاران نظام بر رفع مسائل و مشکلات مردم است.

فاطمی در پایان اظهار کرد: در استان یزد هم اقدامات بسیار گسترده‌ای رقم خورده که در زمان کافی و مناسب گزارش آن به سمع مردم می‌رسانیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..