نشست شورای زنان استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود

استاندار یزد از بررسی و حل کارشناسی مسائل و دغدغه‌های بانوان استان در قالب برگزاری نشست‌های ماهانه شورای زنان استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی در نشست با جمعی از بانوان فرهیخته استان با بیان اینکه در این جلسه بخشی از نظام مسائل حوزه بانوان مطرح شد، گفت: در راستای رسیدن به فهم مشترک در نظام مسائل حوزه بانوان، جلسات این حوزه باید در قالب شورای زنان و به صورت مستمر برگزار، مسائل به صورت مورد به مورد بررسی و برای آن‌ها تصمیم گیری شود.

وی لازمه حل بسیاری از موضوعات را تهیه مدل عملیاتی برای آن دانست و افزود: عزم ما بر این است که با برگزاری جلسات شورای بانوان به صورت ماهانه، مسائل و دغدغه‌های آن‌ها به صورت کارشناسی بررسی، مرتفع و زمینه حضور پر رنگ‌تر آن‌ها در استان را فراهم کنیم چراکه معتقدیم عدم گفتگو، سبب تبدیل مسائل حاشیه‌ای به مسائل اصلی می‌شود.

استاندار یزد با بیان اینکه حوزه فرهنگ یکی از محور‌های دهگانه برنامه تحولی استان است، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های تحولی در حوزه فرهنگ؛ مهمترین مسئله و اولویت برای ما مسئله خانواده بود که بر این اساس، طرح سامان خانواده که محصول هزاران نفر ساعت کار کارشناسی توسط کارشناسان و مجربین و اساتید است، به عنوان ملاک کار ما قرار گرفته است.

فاطمی ادامه داد: طرح سامان خانواده به صورت جدی در حال پیگیری است و از امسال عملیات اجرایی طرح آغاز شده است.

منبع:خبرگزا ی صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..