مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

خواب شوم رژیم صهیونیستی با وجود مقاومت تعبیر نخواهد شد

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: تا مقاومت زنده است خواب شوم رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد.

علی پور میرزایی اظهار داشت: روز قدس، روز فریاد آرمان مشترک امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان است و امروز بیش از گذشته به تحقق این آرمان امید داریم، چرا که ملت فلسطین قوی تر ومجاهدتر از گذشته در حال مبارزه هستند.

وی افزود: اگر یک روز تنها سنگ، سلاح مقابله با اشغالگران بودن، امروز به مدد مجاهدت امثال شهید سلیمانی انواع موشک های نقطه زن در دستان مبارزان فلسطینی است.

پور میرزایی عنوان کرد: با مسلح شدن کرانه باختری و مهمتر از آن افزایش آمادگی محور مقاومت، روز به روز به لحظه رهایی ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیکتر می شویم.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: امروز گرچه دولت های ضعیف و زبون منطقه و ارتجاع عربی در حال خیانت به آرمان فلسطین هستند، لکن ملت های مسلمان منطقه باید با حضور خود در صحنه پشتیبانی از فلسطین و مبارزان آزادی قدس شریف را با صدای بلند اعلام کنند.

وی یادآور شد: امروز امت اسلامی باید بیش از گذشته بر اتحاد خود بیفزاید و مراقب نقشه های شوم دشمن مبنی بر درگیری داخلی در کشورهای منطقه و تلاش برای تفرقه بین ملت ها باشد. در واقع مسلمانان باید به آن توصیه حضرت امام (ره) که فرمودند: «هرچه فریاد دارید بر سر دشمن صهیونیست بکشید»، جامه عمل بپوشانند.

پور میرزایی عنوان کرد: سران رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن بدانند تا انقلاب اسلامی زنده است، خواب هایی که برای منطقه دیده اند تعبیر نشده و روز به روز به پایان خود نزدیکتر خواهند شد و ملت های انقلابی کار را به آنجا خواهند رساند که هیچکس جرات هزینه بیشتر برای حفظ این غده سرطانی نکند.

وی تاکید کرد: جوانان و جامعه دانشگاهی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مانع کمرنگ شدن مسئله فلسطین خواهند شد و خائنان به این آرمان در کشورهای اسلامی را رسوا خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..