کسب رتبه دوم مخابرات منطقه یزد در کشور/ارتقای شبکه دیتای اینترنت خانگی در استان

مخابرات منطقه یزد در آخرین ارزیابی شرکت مخابرات ایران با کسب رتبه دوم در جایگاه استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

«محمد رضا زارع» مدیر مخابرات منطقه یزد در این باره گفت: بر اساس آخرین ارزیابی کمیته راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران از عملکرد مناطق، مخابرات منطقه یزد توانست در بین ۳۱ استان، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این ارزیابی عملکرد برای ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰ بوده است و مخابرات یزد با کسب امتیاز ۶۳/۷۶ رتبه دوم کشوری و رتبه نخست مناطق گروه دوم را کسب کرد که این نتیجه تلاش و پشتکار تمامی مجموعه مخابرات منطقه است.

به گفته‌ی این مسئول، مخابرات مناطق در شاخص های مانند توسعه ارتباطات سیار، مطالبات وصول شده، تحقق دایری خدمات، ارائه پهنای باند خدمات دیتای تجاری، خدمات و محصولات نوآورانه و غیره مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«عیاره فروش» مدیر شبکه دیتا مخابرات منطقه یزد از توسعه و ارتقای شبکه دیتای اینترنت استان یا نصب و راه اندازی بیش از ۶۰۰ پورت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز مشترکان به اینترنت پرسرعت، مخابرات منطقه یزد با تلاش متخصصان مخابرات استان بیش از ۶۰۰ پورت ADSL و VDSL را نصب و راه اندازی کرد.

وی گفت: این سرویس ها با توجه به نیاز مشترکان در ابتدای سال ۱۴۰۱ و بازه زمانی یک ماهه در ۱۲ نقطه ی استان یزد نصب و راه اندازی شد و با این ارتقا مشترکان از خدمات اینترنت خانگی مطلوب و با سرعت‎‌های بالا بهره مند شدند.

وی افزود: توسعه بسترهای مخابراتی در تمام حوزه ها به ویژه در حوزه شبکه دیتا عاملی برای کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و انجام کارهای روزمره مردم است که آمار بهره گیری مردم از این بستر بیانگر این مهم است.

عیاره فروش تصریح کرد: مخابرات منطقه یزد در همه حال با پایداری و توسعه ارتباطات، تمام سعی و تلاش خود را بر حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات نوین مخابراتی به شهروندان در سطح استان متمرکز کرده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی مخابرات یزد، در حال حاضر در استان یزد بیش از ۱۵۸هزار مشترک اینترنت پرسرعت ADSL و هزار و ۳۲۳ مشترک سرویس VDSL (سرینو) از این سرویس ها استفاده می‌کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..