با عاملان ایجاد نارضایتی در مردم برخورد ‌می‌شود

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و هرگونه مشکلی در مسیر خدمت، باید با اقناع و توجیه مراجعه کننده و ارباب رجوع همراه باشد.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری در جمع مدیران و کارشناسان حراست ادارات استان یزد، اظهار داشت: حراست، دیده بان شفافیت و صیانت کننده از سلامت مجموعه در هر اداره‌ای است.

وی وجود نهاد‌های امنیتی، نظارتی و بازرسی در ادارات را ضروری برشمرد و بیان داشت: نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع هر سازمان محسوب می‌شود، بنابراین باید برای حراست و صیانت از آن برنامه داشت و در میدان بود.

این مقام قضایی افزود: حراست باید گوش شنوای درد و دل مردم و رفیق شفیق کارکنان بوده و با روی گشاده پذیرای آنان باشد تا اگر کسی به هر دلیلی دچار مشکل شده و در مسیر حاشیه قرار گرفته است امکان گرفتن کمک از حراست را داشته و زمینه برای رفع مشکلات فراهم گردد.

دهشیری تصریح کرد: رسیدن به نقطه دستگیری یک مدیر و یا یک کارمند با دستور مقام قضایی، در هر اداره‌ای که دارای حراست است، باید اوج ضعف مسئول حراست آن اداره باشد که نتوانسته از آن مجموعه در برابر خطا‌ها و لغزش‌ها صیانت کند.

وی برخورد با عاملان ایجاد نارضایتی در مردم را در دستور کار دستگاه قضا ذکر کرد و گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و هرگونه مشکلی در مسیر خدمت، باید با اقناع و توجیه مراجعه کننده و ارباب رجوع همراه باشد. اگر مسجل شود در اداره‌ای و واحدی، نارضایتی مردم از رخوت، بی حالی و یا عدم پاسخگویی آن مدیر یا کارمندی نشأت گرفته است قطعاً با آن مدیر یا مسئول برخورد می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه حفظ حقوق عامه را در دستور کار در دستور کار دستگاه قضایی اعلام کرد و افزود: دادگستری با اعلام گزارش‌های واصله، وفق دستورالعمل ابلاغی، ترک فعل‌ها را مورد بررسی و برخورد قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: قطعا دستگاه قضا از مدیران شجاع و جسور که خدمت به مردم و انقلاب را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند حمایت کامل خواهد داشت و اهتمام خویش را در مسیر پیشگیری از کم کاری، رخوت و سستی قرار خواهد داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..