پلمب ۵ واحد صنفی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد: ۵ واحد صنفی به دلیل روزه خواری در ملاء عام پلمب شدند.

به گزارش سرهنگ رضا زارع ارنانی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی ۴۸ ساعت گذشته، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف را با قاطعیت در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از تعداد ۱۸۴ واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید بعمل آمد و تعداد پنج واحد صنفی متخلف، مهر و موم و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تأکید کرد که طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..