بازداشت یک مجرم بین المللی در یزد:

دستگیری اعضای باند “کش ­روزن” با ۶۰ فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس این شهر اعضای سابقه دار و تحت تعقیب یک باند کش­ روزنی را با 60 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ منوچهر نصیری گفت: با توجه به تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد مغازه نانوایی توسط یک زن و مرد به صورت کش روزنی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهیدرجایی در محل حاضر شدند.
مالباخته به ماموران پلیس گفت: دقایقی قبل یک زن و مرد که با لهجه عربی صحبت می کردند وارد مغازه شدند و تقاضای تبدیل ارز خارجی با ایرانی داشتند پس از شمارش پول­ها از انجام این کار منصرف شده و از مغازه بیرون رفتند و پس از گذشت مدتی متوجه شدیم مبلغ دو میلیون ریال از وجوه نقد داخل مغازه سرقت شده است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به اظهارات مالباخته خودروی سواری پژو ۴۰۵ متعلق به سارقان شناسایی و با همکاری عوامل یگان امداد خودروی موردنظر در بلوار طالقانی شهر یزد متوقف و چهار سرنشین آن دستگیر شدند.
نصیری ضمن اشاره به کشف مبلغ ۳۱ میلیون ریال وجه نقد مربوط به کشورهای مختلف از خودروی آنها گفت: پس از انتقال متهمان به کلانتری ۱۳ شهیدرجایی و انجام استعلام مشخص شد که هر کدام از این تبهکاران دارای ۵ تا ۱۱ فقره سابقه کیفری هستند.
وی گفت: اعضای این باند تبهکاری که از یک زن و سه مرد تشکیل شده است در بازجویی های اداره پلیس به ۶۰ فقره از این تعداد کش روزنی در شهرهای مختلف از جمله مشهد، قم، گرگان، گنبد، زاهدان و یزد اعتراف کردند.
نصیری با بیان اینکه سردسته این باند سرقت از مجرمان حرفه ای و تحت تعقیب پلیس بین الملل است خاطرنشان کرد: این افراد ضمن مراجعه به مغازه ها با لهجه عربی تقاضای تعویض پول های خود را با پول ایرانی را داشته و سپس اقدام به سرقت وجوه نقد به شیوه کش روزنی می کردند.
وی در پایان ضمن اشاره به عملیات سریع و ضربتی ماموران پلیس یزد که باعث دستگیری اعضای سابقه دار این باند سرقت شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
استان یزد با یک میلیون و ۸۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .

بخش نظردهی بسته شده است..