تالار مرکزی یزد بهره‌برداری می‌شود

no-thumbs

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از بهره‌برداری از تالار مرکزی یزد تا پایان سال آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی‌ندوشن  در دیدار نمایندگان جامعه هنری استان یزد با استاندار در سالن حمیدیا استانداری اظهار داشت: در استان یزد چند پروژه فرهنگی بزرگ در دست اجرا است که تلاش شده این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل شود و در اختیار جامعه هنری استان یزد و مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد با کمبودهایی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر مواجه است، افزود: امیدواریم با تکمیل طرح‌های عمرانی و بهره‌برداری از آنها، بخشی از مشکلات جامعه هنری استان یزد برطرف شود.

غیاثی‌ندوشن از بهره‌برداری چهار مرکز فرهنگی و هنری در استان یزد خبر داد و بیان کرد: این پروژه هم‌اکنون از درصدهای متفاوت پیشرفت فیزیکی برخوردارند اما در آینده‌ای نزدیک از آنها بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی استان یزد را تالار مرکزی یزد دانست و خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان یزد، این پروژه تا پایان سال ۹۶ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غیاثی‌ندوشن همچنین از مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع)، مرکز فرهنگی و هنری بافق و مرکز فرهنگی و هنری مروست را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و افزود: این سه پروژه نیز طی سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات متعددی که جامعه هنرمندان استان یزد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: امیدواریم بخشی از این مشکلات را بتوانیم در قالب انجمن‌های فرهنگی و هنری برطرف کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: وزارت ارشاد قرار است از انجمن‌های فرهنگی و هنری دارای مجوز حمایت کند که در همین راستا در سال جاری به هر انجمن استان یزد حداقل ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی صورت گرفته است.

در این نشست نمایندگان هر یک از انجمن‌های فرهنگی و هنری استان یزد به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..