گل شهید قندی، لیگ دو را به تعویق انداخت

دریافت یک گل از سوی دروازه بان تیم مس نوین کرمان در بازی با تیم شهید قندی یزد موجب شد تا حراست فدراسیون فوتبال دروازه بان تیم مس نوین کرمان را احضار کند.

به گزارش یزدی نیوز گل دریافتی دروازه بان تیم مس نوین کرمان در بازی با تیم شهید قندی یزد بازتاب‌های زیادی در فضای مجازی داشت و قضاوت‌های زیادی هم در مورد آن صورت گرفت به همین خاطر حراست فدراسیون فوتبال با احضار دروازه بان تیم مس نوین قصد دارد موضوع تبانی احتمالی در این بازی را بررسی کند.

 

با این احضار همزمان از سوی سازمان لیگ اعلام شده که دیدار‌های هفته بیست و یکم تا بیست سوم که قبلا اعلام شده بود در موعد از پیش تعیین شده برگزار نخواهد شد که به نظر می‌رسد به خاطر بررسی پرونده مورد اشاره است.

مهرداد شفیعی، مسئول برگزاری بازی‌های لیگ ۲ در خصوص عدم برگزاری بازی‌های هفته بیست و یکم تا بیست و سوم این چنین می‌گوید: به دلیل اینکه به هفته‌های پایانی لیگ رسیده ایم و نتایج هر یک از مسابقات در سرنوشت صعود و سقوط تیم‌ها تاثیر دارد به دلیل تعویق دو مسابقه از هفته‌های نوزدهم و بیستم مجبور شدیم مسابقات هفته بیست و یکم تا بیست و سوم گروه دوم را تا برگزاری دو دیدار معوقه لغو و به زمان دیگری موکول کنیم. زمان جدید برگزاری مسابقات هفته‌های بیست و یکم تا بیست و سوم اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..