برگزاری یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بافق

هفدهمین یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز هفدهمین یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بافق در کنار مسجد، ولی عصر (عج) این دانشگاه، با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا برگزار و قبور شهدا غبارروبی شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی یزد گفت: رسالت ما در قبال جوانان، الگوسازی برای آنان با معرفی شهدا و تشریح سبک زندگی آنان است تا راهشان گم نشود.

حجت‌الاسلام حسن زارع افزود: شهدا در سیر به سوی خدا و خودسازی برای دیدار معبود، از زبان و اعمال خویش هجرت کردند و پس از پیراسته شدن به دیدار یار رسیدند.

وی ادامه داد: هجرت یعنی گذشتن از تعلقاتی که باعث فاصله بین بنده و معبود می‌شود و ماه رمضان ماهی است که انسان را مهاجر الی الله می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی یزد بیان کرد: شهدا و ایثارگران با زیر پا گذاشتن منیت‌ها و خودخواهی ها، از خود گذشتند و غیر از خدا و انجام فرامین او چیزی را در نظر نگرفتند.

زارع گفت: باید در انجام امور فرهنگی، مشارکت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته و زمینه برای ایجاد تحول در امور فرهنگی فراهم شود.

وی اظهار داشت: یکی از آسیب‌های فضای مجازی، دور شدن اعضای خانواده از روابط گرم و صمیمی است که باید از همان سنین نوجوانی به فرزندان خود استفاده صحیح از این فضا یاد داده شود.

زارع افزود: در ابتدای مسیر ازدواج، جوانان به مساعدت و کارگشایی خانواده نیاز بیشتری دارند تا اینکه برای آن‌ها از شرایط سخت و دشوار زندگی و الزامات نادرست به برخی آداب و رسوم غیرضروری گفته شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..