انتقاد رئیس شورای شهر یزد از کاهش ظرفیت قطار‌های مسافری یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از کاهش ظرفیت قطار‌های مسافری یزد انتقاد کرد و گفت: تعداد قطار‌ها با وجود درخواست‌های فراوان با کاهش مواجه شده است.

به گزارش یزدی نیوز، عزیز الله سیفی در نشست کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد گفت: دفاتر خدمات مسافراتی در حوزه توسعه گردشگری بسیار تاثیرگذار بوده و یکی از حوزه‌هایی که به رونق گردشگری در یزد کمک می‌کند، همین دفاتر خدمات مسافرتی هستند.

وی با اشاره به کم شدن قطار‌ها و پرواز‌ها در یزد افزود: بخشی از این موضوع در حوزه پرواز‌ها به دلیل مباحث مرتبط با عرضه و تقاضا است، ولی در ارتباط با قطار تقاضا بسیار زیاد بوده، ولی مطالبه‌ای از سوی مردم و فعالان این حوزه صورت نگرفته است.

سیفی خاطرنشان ساخت: اگر همه مسئولان و فعالان گردشگری و مردم حساسیت لازم را در این زمینه داشتند و از مسئولان کشوری مطالبه می‌کردند قطعا نتیجه بهتر و بیشتری گرفته می‌شد.

رئیس شورای شهر ادامه داد: پیشنهاد‌ها و طرح‌های ارائه شده در این نشست باید به شورای شهر ارائه شود و در نشست‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

وی تأکید کرد که شهرداری آمادگی هرگونه توسعه در حوزه گردشگری شهر و استان یزد را دارد و امسال هم همه شاهد بودند که با وجود دو سال تعطیلی در حوزه گردشگری، شهرداری خیلی خوب به موضوع ورود کرد و در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های گوناگونی انجام داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..