برخورد با واسطه‌ها و فعالان غیرمجاز در حوزه گردشگری یزد

عضو شورای شهر یزد: هم اکنون مسافران زیادی در یزد داریم که به دلیل واسطه‌ها و دلال‌ها هیچ درآمدی برای استان ندارد.

به گزارش یزدی نیوز، بی بی فاطمه حقیرالسادات در نشست کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد گفت: بررسی‌هایی در ارتباط با خانه‌های غیرمجاز در شهر یزد انجام شد.

وی افزود: چند مورد تخلف در این حوزه مشاهده شد و چند مورد پرونده از بند ۲۰ به مرحله پلمب رسید و بسیاری از فعالیت‌هایی که الان صورت گرفته هدفمند شده است.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد که هم اکنون مسافران زیادی داریم که به دلیل واسطه‌ها و دلال‌هایی که هستند هیچ درآمدی برای استان یزد ندارد.

حقیرالسادات به تخلفاتی که در برخی بخش‌ها ایجاد شده اشاره کرد و اذعان داشت: در این زمینه علوم پزشکی همکاری‌های بسیار خوبی انجام داد و خوشبختانه اقدامات قابل توجهی هم برای برخورد با این تخلفات صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با فعالان حوزه‌های مختلف گردشگری یزد جلساتی را به صورت منظم برگزار می‌کند تا زمینه آشنایی با این بخش‌ها فراهم شود.

عضو شورای شهر ادامه داد: در نشست نخست صحبت‌های فعالان شنیده می‌شود و در نشست‌های بعدی مسئوان مربوطه برای پیگیری و رفع مشکلات به جلسه دعوت می‌شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..