دو فیلم دیگر در راه جشنواره رضوی یزد

به گزارش یزدی نیوزفیلم «همدلی» و «ساده کوتاه ماندنی» به یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد ارسال شد.

فیلمبرداری فیلم کوتاه همدلی در ابرندآباد به کارگردانی جمال بلوکیان برای حضور در یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی یزد به پایان رسید.
این فیلم که دومین تجربه فیلم سازی بلوکیان است داستان زمین بزرگ خاکی است که جایگاه بازی بچه‌های یک روستا می‌باشد که مسائل برای آن پیش می‌آید.
عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده حمید صفوی‌زاده، نویسنده و مشاور کارگردان علی هویدایی، تصویربردار مهدی جعفری، دستیار تصویر محمدجواد عبدی‌زاده، صدابردار سیدمسلم حجتی، منشی صحنه رخساره امامی، تدوین محمدخالقی، آهنگساز محمدرضا مزیدی، عکاس فرناز صفوی زاده، تدارکات احمد رسولی، بازیگران حمید صفوی‌زاده، ثریا شهبازیان و تعدادی از هنرجویان آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سروش.
«ساده کوتاه ماندنی» عنوان فیلم دیگری است که به جشنواره فیلم رضوی یزد ارسال شده که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی شاکر اردکانی به مدت چهار دقیقه و ٥٠ ثانیه است.
این فیلم داستان محمد کودک ده ساله‌ای است که در مسابقه دو شرکت می‌کند و در خلال مسابقه برای کمک به یک پیرزن از برنده شدن صرف نظر می‌کند.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از تصویر بردار محمدرضا زارع، صدابردار سید مسلم طباطبایی، تدوین محمدجواد شفیع حسینی.

منبع: ایکنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..