یزد، میزبان همایش پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها

چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها اواسط خردادماه امسال به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، این همایش با محوریت شیوع‌شناسی، سبب‌شناسی، آسیب‌شناسی و ارزیابی طرح‌های پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها در محیط‌های خانواده، مدارس، دانشگاه‌ها، کاری و همچنین ارایه الگو‌های مطلوب و تجارب مؤثر مرتبط با مداخلات و پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها در محیط‌های خانواده، مدارس، دانشگاه‌ها، کاری اعم از کارگری، اداری، نظامی برگزار می‌شود.

چهارمین همایش ملی”پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها” به همت دانشگاه یزد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان روز چهارشنبه یازدهم خردادماه سال جاری برگزار شود که علاقمندان می‌توانند در دو محور عمومی و ویژه شرکت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار دهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری اعلام شده و پس از دریافت آثار، داوری آغاز و نتایج آن در ۲۰ اردیبهشت ماه جاری اعلام خواهد شد و برترین‌ها نیز در روز همایش معرفی و تجلیل می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین همایش ملی” پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها” می‌توانند از طریق وب سایت این همایش به آدرس «www.ncopid.yazd.ac.ir/۱۴۰۱» اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنند.

بهره گیری از فناوری واقعیت مجازی، فناوری بازی‌های برخط برای آموزش مهارت‌های پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها، استخراج مدل منطقی، مدل ریاضی و توسعه شبیه‌ساز برای مداخلات حوزه پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها، الگوی مدیریت شهری و پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها، تفاوت الگوی مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها در مردان و زنان و برنامه‌های پیشگیرانه مرتبط با آن، نقش رسانه ملی در پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها، نقش پاندمی کرونا در افزایش اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه مرتبط با آن از محور‌های ویژه این همایش است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..