افتتاح چهار طرح ورزش کارگری استان یزد در هفته دولت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افتتاح و بهره برداری از طرح های ورزشی در هفته دولت از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا فلاحتی در مراسم اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارگران استان گفت: با توجه به اینکه کارگران در برخی مشاغل نمی‌توانند به راحتی در برنامه‌های ورزشی شرکت کنند، توانستیم ورزش را برای اولین بار در قالب المپیاد ورزش کارگری به واحد‌های تولیدی برده و فرصت مسابقه را به این عزیزان بدهیم.

وی ادامه داد: مسابقات این المپیاد از مهرماه ۱۴۰۰ ویژه آقایان و بانوان کارگر، فرزندان کارگر و کارگران کم بینا و نابینای استان آغاز شد و در اسفندماه با انجام مسابقات در مرحله استانی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در مجموع، کارفرمایان ۲۱ شرکت و کارخانه تولیدی از این المپیاد استقبال کردند تا یزد الگوی سایر استان‌ها در ایجاد شور و نشاط کارگران و ابتکار عمل در توسعه ورزش کارگری باشد.

فلاحتی از اختصاص اعتبار برای تکمیل چند مجموعه نیمه تمام در سفر رئیس جمهور تصریح کرد: در هفته دولت ۱۴۰۱ استخر مجموعه ورزش کارگری اردکان، احداث سالن مجموعه ورزشی شهرستان ابرکوه، قسمتی از مجموعه ورزشی شماره یک شهرستان یزد و طرح مجموعه ورزشی شهرستان بافق افتتاح می‌شود.

وی با تقدیر از کارگران شرکت کننده در برنامه‌های ورزشی و همچنین کارفرمایان فعال در امر ورزش استان اظهار داشت: کارگران یزدی تاکنون در مسابقات قهرمانی کارگران کشور دست به کار‌های بزرگی زده و در مسابقات اعزامی در سال گذشته موفق به کسب ۶ مقام اول، ۴ مقام دومی و ۳ مقام سومی در بخش انفرادی و دو طلا در بخش تیمی شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..