اعلام آمادگی یزد به عنوان استان پایلوت اجرای طرح‌های اقتصاد دیجیتال

استاندار یزد در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به قرارگیری یزد به عنوان استان پایلوت اجرای طرح‌های اقتصاد دیجیتال اعلام آمادگی کرد.

«مهران فاطمی» به اتفاق «سید مسعود عظیمیم معاون هماهنگی امور اقتصادی و «اکرم فداکار» مسئول پیگیری ویژه مباحث حوزه دانش بنیان استان، با «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و پیرامون توسعه زیرساخت های این حوزه در استان گفت‌وگو کرد.

در این نشست چند ساعته در ابتدا به صورت مبسوط گزارش از طرح‌های تحولی محور دانش بنیان در سند یزد نوین ارائه شد که این طرحها مورد استقبال وزیر ارتباطات قرار گرفت.

در ادامه این نشست پیرامون موضوعاتی نظیر راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در یزد، توسعه ارتباطات روستایی بویژه روستاهای هدف گردشگری گفت‌وگو شد.

تبدیل شهر جهانی یزد به اولین شهر تمام فیبرنوری، حمایت از محصولات تولیدی دانش بنیان و بومی استان، ایجاد مرکزIXP و نیز IX در یزد، واگذاری عاملیت وجوه اداره شده وزارت ارتباطات به صندوق پژوهش یزد و احداث سایت ۵G در یزد از جمله موضوعات مورد تاکید استان در این نشست بود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در این نشست نسبت به قرارگیری یزد به عنوان استان پایلوت اجرای طرح‌های اقتصاد دیجیتال اعلام آمادگی کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..