برگزاری راهپیمایی روز قدس در سطح استان یزد

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس مهریز گفت: بعد از گذشت دو سال به دلیل کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام متوسل افزود: این مراسم با برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری روز قدس در قالب نه کمیته در بخش‌های مختلف شامل کمیته فضا سازی و کمیته دانشگاهیان و کمیته پشتیبانی و اصناف و اقشار و کمیته حوزه و روحانیت و داش آموزی و دانشجویی و… فعالیت خود را در تمام شهرستان‌های استان آغاز کرده و وظایف نهاد‌ها و تشکل‌ها مشخص شده است.

متوسل اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل توطئه‌های مختلف دشمنان به خصوص در جهان اسلام و منطقه بعد از دو سال خیلی اهمیت دارد.

متوسل بیان کرد: همه مردم و مسئولان باید با همکاری نهاد‌ها و جوانان مومن و انقلابی تمامی تلاش خود را برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس انجام دهند و روحانیون و خطبا و … نقش مهمی و تاثیر گذار بر حضور مردم در این راهپیمایی دارند.

امام جمعه مهریز در این جلسه با تاکید بر اینکه امسال، روز قدس بهتر و با شکوه‌‎تری داشته باشیم اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگار‌های حضرت امام راحل (ره) است که در جمعه آخر رمضان همه مسلمانان باید به یاد مردم مظلوم فلسطین قیام کنند و حرکتی را شروع کنند که هر ساله این قیام پررنگ‌تر در تمام دنیا و کشور‌های اسنلامی برگزار می‌شود.

محی الدینی خاطرنشان کرد: به تعبیر حضرت امام (ره) روز قدس پاره تن اسلام است و باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشیم و همه مسلمانان مثل فرزندخودشان که مورد مظلومیت قرار می‌گیرد باید احساس مسئولیت کنند لذا امسال باید مراسم را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندرای مهریز به توزیع ماسک و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی با نظارت شبکه بهداشت و هلال احمر تاکید کرد و به برپایی ایستگاه نقاشی کودکان باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد و کانون پرورش فکری، فضاسازی مسیر به همت شهرداری در روز قدس اشاره کرد.

زارعزاده حضور ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس را بسیار مهم دانست و گفت: برگزاری یک برنامه ورزشی و پوشیدن لباس‌های ورزشی همچنین پخش زنده مراسم در شبکه‌های مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و معرفی کتاب در راستای جهاد تبیین، نصب پوستر و بنر در ادارات و فضای سازی ادارات و مدارس و مزین نمودن مدارس به پرچم‌های روز قدس و همچنین حضور دانش آموزان، آماده سازی و هماهنگی سرویس مدارس در دستور کار کمیته‌های تخصصی قرارگیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..