تمهیدات نیروگاه سیکل ترکیبی برای تامین برق در تابستان

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد: با توجه به شعار سال استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به جهت ساخت قطعات و انتقال تکنولوژی برای تامین برق در دستور کار قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوز، سید محمد حسن جمال الدینی در تشریح وضعیت واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی یزد برای تامین برق در تابستان پیش رو، گفت: از هشت واحد نیروگاهی در نیروگاه سیکل ترکیبی، ۶ واحد تعمیرات آن انجام شده و ۲ واحد دیگر تا اواخر اردیبهشت تعمیراتش پایان می‌یابد.

وی، گفت: ۲ واحد در دست تعمیر، با توجه به کارکرد بالای ۲۰۰ هزار ساعت و فرسودگی شرایط قرار گیری آن در مدار با مشکل روبرو شده و برای اولین بار در کشور با وجود سوپروایزر خارجی و با کمک شرکت‌های دانش بنیان کلیه پوسته‌های این واحد‌ها دمونتاژشده و در حال حاضردر صدد تنظیم عمودی پوسته‌ها هستیم.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت:مولد‌های کرافت از جمله مولد‌هایی هستند که عمر بالای ۵۰ سال را دارد و توانستیم با کمک شرکت‌های دانش بنیان داخلی برای اولین بار در کشور سیستم راه اندازی و تحریک آن را تعمیر کنیم و به موقع در مدار قرار دهیم.

جمال الدینی افزود:با توجه به شعار سال استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به جهت ساخت قطعات و انتقال تکنولوژی در دستور کار شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی قرار دارد و ساخت کوپلینگ ها، یاتاقان‌ها و… از جمله مهمترین اقداماتی است که سال گذشته توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام گرفته است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی استان گاز و گازوئیل است که گاز جز پاک‌ترین سوخت از لحاظ کمترین میزان آلودگی هوا محسوب می‌شود.

جمال الدینی گفت: بر روی همه دودکش‌های نیروگاه سیکل ترکیبی، آنالیزور آنلاین نصب شده که مستقیما اطلاعات میزان آلودگی هوا را به اداره محیط زیست استان ارسال می‌کند.

وی، گفت: شهروندان با رعایت الگو و مدیریت مصرف کمک دهنده صنعت برق در استان یزد باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..