مشارکت بیش از ۷۵ میلیارد تومانی خیران سلامت یزدی در دوران کرونا

مسئول سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد از کمک بیش از ۷۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومانی خیرین سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دکتر «محمدرضا لطفی» در این باره گفت: خیران حوزه سلامت همواره با تامین بخشی از هزینه‌های طرح‌های عمرانی، ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خریداری و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اهدای زمین، یاری‌گر دانشگاه علوم پزشکی یزد، سیستم بهداشت و درمان کشور و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه سلامت هستند.

وی با اشاره به مشارکت خیران، موسسات و سازمان های دولتی و غیردولتی برای عبور از بحران کرونا، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال گذشته، ۷۵ میلیارد و ۶۴ میلیون و ۹۱ هزار و ۵۵۵ تومان به حوزه سلامت استان یزد کمک کردند که در توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات این بخش به کار گرفته شد.

وی ادامه داد: هم چنین در سال گذشته خیران بیش از ۷۰۶ میلیارد ریال در ساخت طرح‌های عمرانی و بیش از ۲۰۵ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال در تجهیزات مشارکت داشتند.

لطفی اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۱۷۶ خیر به حوزه سلامت استان یزد جذب شدند که از این تعداد ۶۱۲ خیر در بیمارستان ها و ۵۶۴ خیر در شبکه‌های بهداشتی درمانی استان زمینه ساز رفع بسیاری از چالش‌های حوزه سلامت و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم استان بوده‌اند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..