مدیرکل ارشاد استان یزد؛

هنرمندان یزد جهاد تبیین را در عرصه های ملی و جهانی پیگیری کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از هنرمندان این استان خواست تا در زمینه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند و این مهم را به عنوان دغدغه رهبری پیگیری کنند.

به گزارش یزدی نیوز، احسان عابدی، در مراسم دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه اظهار داشت: هنرمندان باید در عرصه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که اقتصاد و معیشت بیشتر از گذشته بر همه شئون زندگی ما سایه افکنده و اقشار و صنوف مختلف را درگیر خود کرده است.

عابدی ادامه داد: بیماری کرونا نیز باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت ها در جامعه شد که رکود در اصناف و مشاغل مختلف را به همراه داشت اما در این میان قشر فرهنگ و هنر بیشتر از اقشار دیگر جامعه متضرر شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: بسیاری از این مشکلات و ناملایمات باعث نشد که هنرمندان از راه خود صرف نظر کنند و امروز نیز هنر مسئولان حمایت از این قشر است.

عابدی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با تعدد رویدادهای فرهنگ و هنری بار دیگر شاهد رونق در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری باشیم.

وی بیان کرد: هنرمندان ما در عرصه جهاد تبیین می توانند اثرگذار باشند زیرا دل در گرو فرهنگ ایرانی و اسلامی و انقلاب دارند و می توانند رقم زننده بسیاری از اتفاقات خوب و ثبت کننده آثار خوب در عرصه های ملی و بین المللی باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..