فاضلاب شهری مانع آلوده شدن سفره‌های زیرزمینی می‌شود

امام جمعه میبد: فاضلاب شهری مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها جلوگیری از آلوده شدن سفره‌های زیرزمینی است.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله اعرافی در جلسه هماهنگی پروژه فاضلاب شهری میبد که با حضور نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آبفای استان و سرمایه گذار این پروژه و فرماندار میبد برگزار شد از تلاش‌های بی وقفه مسئولین آبفا و سرمایه گذار در اجرای فاضلاب شهری میبد قدردانی کرد.

امام جمعه میبد با تاکید بر تسریع در بهره برداری از این پروژه گفت: فاضلاب شهری مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها جلوگیری از آلوده شدن سفره‌های زیرزمینی است.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی درست، مردم را نسبت به اخذ انشعاب و وصل به فاضلاب شهری ترغیب و تشویق کرد.

فریمانی معاون آبفای استان هم با ارائه گزارشی از روند اجرای تصفیه خانه و شبکه فاضلاب گفت: تاکنون نه هزار انشعاب در سطح شهر به فاضلاب شهری وصل شده اند و حداقل وصل ۵ هزار انشعاب هم امسال در دستور کار قرار دارد.

پیگیری جبران خسارت جابه جایی تصفیه خانه فاضلاب از طریق استانداری و افزایش دوره بهره برداری، حل اختلاف خسارت آسفالت بین شهرداری و پیمانکار، همکاری پترو فرایند درتامین آب فضای سبز شهرداری، پیگیری اجرای ۲۰۰ کیلومتر شبکه باقیمانده فاضلاب، هماهنگی برگزاری جلسه درجهت سرمایه گذاری صنایع پاک و راه اندازی نیروگاه خورشیدی درمنطقه ویژه اقتصادی و ناحیه صنعتی ندوشن از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..