با تصمیم فدراسیون والیبال در جام رمضان دُبی حاضر شدیم

مدیر عامل باشگاه شهداب یزد: با تصمیم فدراسیون والیبال در جام رمضان دُبی حاضر شدیم و با دعوتی رسمی قرار است ماه سپتامبر در تورنمنت بالکان شرکت کنیم.

به گزارش یزدی نیوز امیر شرافت درباره حضور تیم مقاومت شهداب یزد در تورنمنت جام رمضان دبی، اظهار داشت: جام رمضان دبی یا همان تورنمنت NASSPORT امارات هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و امسال دوازدهمین دوره برگزاری آن است و در سال‌های قبل این تورنمنت بیشتر با حضور تیم‌های اماراتی و تعداد محدودی بازیکن خارجی برگزار می‌شد، اما در این دوره با توجه به تصمیم وزارت ورزش و فدراسیون والیبال امارات بازیکنان صاحب نام خوبی از کشور‌های مختلف جهان مانند ایتالیا، برزیل، روسیه، ایران، کوبا، کانادا و … حضور در این مسابقات حضور دارند.

وی تاکید کرد: حدوداً ۲۰ روز پیش و قبل از برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، دعوتنامه‌ای رسمی از سوی اسپانسر این تورنمنت برای باشگاه شهداب یزد ارسال شد، اما با توجه به زمان نامناسب این مسابقات و همچنین با توجه به ضرورت حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی والیبال، عدم آمادگی خود برای شرکت در این تورنمنت را اعلام کردیم و با وجود اعلام عدم آمادگی، اسپانسر برگزاری این تورنمنت مدام درخواست خود را برای باشگاه شهداب ارسال می‌کرد که در نهایت شخص محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال از ما خواست تا به عنوان نماینده ایران در جام رمضان دبی شرکت کنیم.

مدیر عامل باشگاه شهداب یزد در مورد سطح کیفی جام رمضان دبی، گفت: پس از این دستور، کار‌های لازم برای اعزام تیم را انجام دادیم و تمرینات خود را در تهران برگزار کردیم. همچنین به جای ۳ ملی پوشی که در اردوی تیم ملی حاضر بودند، محمود رسولی، اسماعیل طالبی و، ولی علی‌پور را به عنوان بازیکن کمکی جذب کردیم. سطح کیفی این تورنمنت بالاست و تیم‌های خوبی از کشور‌های مختلف حضور دارند. حتی بازیکنانی مانند سید محمد موسوی، امیرحسین توخته و چند بازیکن لیگ برتری از ایران برای تیم‌های مختلف بازی می‌کنند. خدا را شاکریم که با وجود عدم آمادگی لازم توانستیم در جمع چهار تیم نهایی قرار بگیریم.

وی یادآور شد: از آنجایی که باشگاه شهداب قهرمان ایران شده و سابقه درخشانی در چند فصل تیم‌داری از خود به جا گذاشته از این باشگاه دعوت کردند. پس از چند سال که باشگاه‌های ایرانی به هیچ تورنمنتی دعوت نمی‌شدند، باشگاه شهداب سال گذشته به مسابقات چند جانبه در ترکیه دعوت شد و امسال در جام رمضان دبی حضور دارد. همچنین با دعوتی رسمی قرار است ماه سپتامبر در تورنمنت بالکان شرکت کنیم.

مدیر عامل باشگاه شهداب در خصوص صحبت‌هایی در مورد تغییر اسم این تیم در جام رمضان دبی به نامی عربی، گفت: این مطلب کاملاً کذب است چرا که اگر به پخش زنده این دیدار از شبکه دبی اسپورت نگاه کنید کاملا خواهید دید و شنید که گزارشگر رقابت‌ها از عنوان «شهداب الایرانی یا منتخب الایرانی» برای توصیف تیم شهداب استفاده می‌کند.

شرافت در پایان با اشاره به حضور باشگاه شهداب در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: هدف اماراتی‌ها از برگزاری این تورنمنت و صرف هزینه هنگفت برای این مسابقات آن بود که سطح والیبال کشور خود را بالا ببرند و به همین دلیل طبق قانونِ مسابقات در هر تیم ۲ بازیکن اماراتی حضور داشتند. امیدوارم با روند رو به رشدی که داریم بتوانیم از حیثیت و شایستگی والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده اول والیبال ایران دفاع کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..