معرفی نماینده تام الاختیار اداره کل اقتصاد و دارایی یزد در امور دانش بنیان

در راستای تحقق شعار سال، پروین پوررحیم به عنوان مسئول و نماینده تام الاختیار اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، هدف از این کار را حمایت از طرح‌های دانش بنیان و بررسی طرح‌های پیشنهادی از سوی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور مربوطه اعلام کرد.

محمد دهقان منشادی افزود:حمایت از طرح‌های دانش بنیان یکی از اولویت‌های کاری دستگاه‌های اقتصادی استان یزد در سالجاری می‌باشد و در این راستا سال گذشته ۴۲ طرح دانش بنیان در کارگروه استانی تبصره ۱۸ با دو هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت تصویب شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت شود؛ خواستار ایجاد صندوق‌های خطرپذیر برای حمایت از این شرکت‌ها توسط شرکت‌های بزرگ استان شد.

محمد دهقان منشادی افزود: اگر این کار انجام شود تحول بزرگی در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی اتفاق خواهد افتاد و ما می‌توانیم ادعا کنیم که شعار سال محقق شده است.

وی بر فراهم کردن بستر‌های مالی برای فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: باید فرایند‌هایی تعریف شود تا سرمایه این شرکت‌ها افزایش یابد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..