رئیس خزانه یزد خبر داد

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی یزد

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی استان اختصاص یافت

«سعید نورایمانی» ضمن اعلام این خبر افزود: از این میزان، ۴۰۴ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و بقیه به صورت نقدی بوده است.

رئیس خزانه معین استان خاطرنشان کرد: اعتبارات یاد شده بین دستگاههای اجرایی استان توزیع شد و آنها تا پایان تیرماه فرصت دارند برای طرح های خود هزینه کنند.

وی با بیان این که سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات اسناد خزانه استان وصول شده است، اظهار کرد: اعتبارات عمرانی استان در بخش های ساخت و نگهداری راههای استان، اصلاح و توسعه شبکه آب و برق، بهداشت و درمان، نوسازی و بهسازی مدارس، امور شهری و زیربنایی شهری، امور روستایی و عشاریری ، محرومان و مدجویان ورزش و جوانان هزینه شده است.

نورایمانی میزان اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال گذشته را در مقایسه با سالهای قبل را خوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهوری، ۱۱۰ میلیارد تومان از محل مازاد درامدهای استان سال گذشته برای جبران کسری دستگاههای اجرایی استان اختصاص یافت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..