اقدام دولت در افزایش حقوق کارگران شجاعانه بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد: دولت سیزدهم امسال به نوعی تابو بحث دستمزد را شکست و این جسارت دولت ستودنی است.

به گزارش یزدی نیوز، ستاد استانی بزرگداشت هفته کارگر با هدف تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های گرامیداشت این هفته به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل جلسه داد.

 

سید مسعود عظیمی در این جلسه، کارگران را ارزشمندترین سرمایه کشور و سنگر تولید برشمرد و گفت: در ۱۰ سال گذشته شعار سال با محوریت تولید اعلام شده و این موضوع نشان دهنده اهمیت کار و کارگر است. البته سرمایه انسانی، موتور محرکه تولید به شمار آمده و شکی نیست که باید آنچه در حد توان داریم برای این قشر مهم و موثر به کار گیریم.

وی اقدام دولت در زمینه میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران را شجاعانه و بی سابقه برشمرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم امسال به نوعی تابو بحث دستمزد را شکست و این جسارت دولت ستودنی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به اینکه باید بهترین برنامه برای کارگران در روز جهانی کارگر تدارک دیده شو، افزود: برنامه‌ها شاد و نشاط آور برگزار شود و از بخش‌های متنوع برخوردار باشد.

فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با تشریح برنامه‌های مختلف هفته کارگر از برگزاری جشن بزرگ این روز با حضور ۳ هزار نفری جامعه کارگری استان خبر داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..