نماینده اصلاح طلب اردکان:

دولت در مقابل تهمت ها سکوت نکند/ مردم گول تبلیغات مخالفان را نمی خورند

نائب رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم می گوید: دولت نباید در مقابل تهمت ها و افتراهایی که از سوی مخالفان به آن زده می شود، سکوت اختیار کند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در پاسخ به این سئوال که با توجه به اتاق فکری که بنا به گفته سخنگوی دولت علیه آن شکل گرفته، دولت چگونه می تواند از این شرایط عبور کند؟ خاطرنشان کرد: دولت در این رابطه باید چند کار را به طور همزمان انجام دهد؛ اول اینکه در مقابل افتراها و تهمت هایی که به دولت نسبت داده می شود خیلی سکوت نکند چراکه همیشه نباید برخورد از نوع ایجابی باشد بلکه جایی که لازم است برخورد سلبی صورت گیرد باید آن را انجام داد. ضمن اینکه گاهی نیز باید به نقدها پاسخ کارشناسی داده شود تا شبهات و شایعات برطرف گردد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر گاهی در برخی موارد دولت نیز باید چالاک تر عمل کند و حداقل با استفاده درست از ظرفیت قدرتمند رسانه و برطرف کردن ضعف رسانه ای خود با تبلیغات صحیح اقدامات خوبی که انجام داده و می دهد را برای مردم بازگو کند تا مردم بیشتر در جریان عملکرد دولت در عرصه های مختلف و محدودیت هایی که با آن مواجه است قرار گیرند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم همچنین در خصوص جنجال اخیر فیش های حقوقی و سوء استفاده برخی جریانات مخالف دولت یازدهم از این قضیه برای متهم کردن دولت خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع همان خط تبلیغی است که از سوی مخالفان علیه دولت و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده دنبال می شود.

تابش در پاسخ به این سئوال که آیا این این خط تبلیغی به هدف خود خواهد رسید؟ گفت: ان شاء الله اینگونه نخواهد شد و دولت باید ماهیت این افراد را افشا کند ضمن اینکه حواس مردم نیز جمع است و گول کسانی را که ۸ سال با مدیریت غلط خود هزینه های گزافی همچون اختلاس های میلیاردی را به کشور تحمیل کردند، نمی خورند.د در مجلس دهم می گوید: دولت نباید در مقابل تهمت ها و افتراهایی که از سوی مخالفان به آن زده می شود، سکوت اختیار کند.

بخش نظردهی بسته شده است..