کلنگ‌زنی یک مدرسه خیری در منطقه حاشیه‌نشین اسکان در یزد

مدرسه خیری ۹ کلاسه «پروین کاظمیان» با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نیز مدیر عامل و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در منطقه حاشیه‌نشین اسکان شهر یزد کلنگ‌زنی شد.

«محمدکاظم رحیمی‌نژاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر از خیران نیک‌اندیش مدرسه ساز که آموزش و پرورش را در ساخت فضاهای آموزشی یاری می‌کنند، گفت: گام نهادن در راه خیر مدرسه‌سازی اقدامی ارزشمند است و خیران با ساخت فضا برای ترویج علم و دانش حیات معنوی به جامعه و انسان‌ها می‌بخشند و به مصداق آیه شریفه قرآن کریم «هر کسی انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد، گویی همه انسان‌ها را زنده داشته است»، هستند.

وی از ایثار و ازخودگذشتگی خیرین که با همت بالا و ایمان گران سنگ و متعالیشان فرصت را مهیا نموده اند تا فرزندان این شهر از فضایی ایمن جهت تعلیم و تربیت بهره ببرند تشکر و از زحمات مجمع خیرین مدرسه‌ساز، اداره کل نوسازی و همه کسانی که در این راه خیر قدم بر می دارند قدردانی کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ساخت مکان آموزشی در منطقه اسکان شهر یزد را به دلیل بالا بودن تراکم جمعیت دارای کاربری و بهره‌وری بالا دانست و گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این آموزشگاه و حضور دانش آموزان باشیم. .

«امیرحسین رادمنش» رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مدارس خیری ارائه و از همراهی خیران نیک اندیش تشکر و قدردانی کرد.

آموزشگاه دخترانه متوسطه دوره اول پروین کاظمیان با ۱۰۸۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..