تلاش رسانه‌های معاند برای بی اثر ساختن شعار سال

عضو شورای اسلامی شهر یزد: رسانه‌های فارسی زبان خارجی و برخی افراد در داخل کشور سعی بر تبلیغات منفی علیه شعار سال برای بی اثر ساختن آن دارند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدمهدی نیکونژاد با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تاکنون محور همه شعار‌های سال در حوزه اقتصادی و حمایت از تولید داخلی بوده است، گفت: توجه به تولید ملی و اشتغال آفرینی جزو واژگان پراستفاده این سال‌ها بوده و امری نیست که یک شبه محقق شود بلکه مسیری است که همه مسئولان و مردم باید آن را بپذیرند و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

وی افزود: هرچند که رسانه‌های فارسی زبان خارجی و برخی افراد در داخل کشور سعی بر تبلیغات منفی علیه شعار سال برای بی اثر ساختن آن دارند، اما نباید فراموش کرد که این شعار‌ها علاوه بر آنکه برای طیفی از جامعه و به ویژه کارگران امیدآفرین است، یک نقشه راه و تلاشی برای نهادینه کردن این مهم است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در کشور زیرساخت‌های خوبی برای بروز نوآوری‌ها و دانش بنیان ایجاد شده و در حوزه علم و فناوری هم اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و حوزه فن آوری به مامنی برای پیشرفت جوانان تبدیل شده است.

نیکونژاد ادامه داد: لازم است از شرکت‌های دانش بنیان فعال و نیمه فعال حمایت لازم را انجام دهیم و شرکت‌های غیرفعال در صورتی که قابل فعال شدن نیست از لیست حذف شوند تا آمار‌هایی که داریم واقعی سازی شوند.

وی بر لزوم اصلاح مراحل اداری ایجاد شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی شرکت‌ها برای گرفتن مجوز باید هفتخوان سخت و خسته کننده اداری را طی کرده و چه بسا در این راه از اصل کار خود که تولید دانش بنیان است، زده شودند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای اسلامی و شهرداری آمادگی پذیرش هر گونه همکاری و دریافت پیشنهادهای اجرایی از سوی نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را دارد تا انشاالله بتواند به نحو شایسته شهر را دانش بنیان اداره کند.

 

نیکونژاد افزود: مدیریت شهری در زمینه‌های متعدد خدمات رسانی، توسعه خدمات شهری، ایجاد درآمد‌های پایدار و سایر موارد نیازمند شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد و مدیریت شهری برای ایجاد اشتغال و رونق آن برای تحقق شعار سال ابتدا باید به دنبال شناخت نیاز‌های شهری و در حیطه وظایف خود باشد و پس از آن باید به دنبال ایده‌های کارآمد برای رفع آن باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..