تدابیر لازم جهت کاهش ترافیک صبحگاهی یزد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری یزد: تعداد مینی بوس در مدارس به حد کافی رسیده است و پوشش خوبی را دارد، اما در خصوص سرویس های شخصی در حال جمع بندی و رفع مشکل هستیم.

به گزارش یزدی نیوز، فعالی با اشاره به گلایه مندی شهروندان در خصوص ترافیک سنگین صبحگاهی در شهر یزد با بازگشایی مدارس، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا و تعطیلی مدارس همیشه بحث سرویس مدارس در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس انجام می شد و فرصت کافی برای رسیدگی بود اما هم اکنون بحث سرویس مدارس را که در چند ماه انجام می شده در یک الی دو هفته انجام می دهیم.

 

وی ادامه داد: افرادی که سرویس مدارس ارائه می کردند به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس برای امرار معاش به کارهای دیگری مشغول شده اند.

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری یزد افزود: در حال حاضر حدود بیست درصد افرادی که سرویس مدارس ارائه می کردند برگشت به کار داشته اند بقیه به کار های دیگری مشغول شده اند در کنارش از راه های دیگر حمل و نقلی استفاده کرده ایم.

 

وی ادامه داد: تعداد مینی بوس در مدارس به حد کافی رسیده است و پوشش خوبی را دارد، اما در خصوص سرویس های شخصی هم در حال جمع بندی و رفع مشکل هستیم.

 

فعالی در خصوص سرویس شخصی مدارس گفت: اطلاع رسانی کردیم افرادیکه می توانند در بحث سرویس مدارس ارائه خدمات داشته باشند اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: در بحث اتوبوس ها نیز اتوبوس های در مسیر مدارس را تقویت کرده ایم و مقرر شد که زمان سرویس دهی اتوبوس های مسیر مدارس را اعلام بکنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..