رفع موانع تولید از واحد تولید پنبه در میبد

سرپرست فرماندار میبد: تسهیلات مورد نیاز واحد تولید پنبه هیدروفیل نارین میبد با هدف افزایش تولید و اشتغال پرداخت می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز سید جمال سجادی پور در بازدید از واحد تولید پنبه هیدروفیل میبد گفت: این واحد که محصولات بهداشتی تولید می‌کند جز صنایع پاک بوده و از بازاریابی خوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به نیاز این واحد تولیدی به تسهیلات برای توسعه فعالیت‌های خود در شهرک صنعتی مقرر شد تسهیلات در اختیار آن قرار گرفته تا بتواند ظرفیت تولید و اشتغال را به دو برابر افزایش دهد.

مدیرعامل این واحد تولیدی هم اظهار داشت: این واحد از سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۶ نفر فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت ظرفیت خود را از ۳۰۰ تن به ۴۰۰ تن و اشتغال را به ۲۶ نفر رساندیم.

کیارش حکیمی افزود: برای تکمیل خط وی بی و توسعه فعالیت‌های تولیدی به تسهیلات نیاز داریم که در صورت کمک مسئولان می‌توانیم اشتغال را به دو برابر و تولید را هم به ۶۰۰ تن در سال برسانیم.

وی با اشاره به تولید پنبه هیدوفیل ۵۰ و ۱۰۰ گرمی و پوپک‌های سفید و رنگی و آرایشی در این واحد تصریح کرد: ۸۰ درصد بازار هدف ما را بیمارستان ها، مراکز درمانی و داروخانه‌های کشور و همچنین بخش مواد غذایی تشکیل می‌دهد و محصول وی بی و باند زیرگچی را هم برای بیمارستان‌ها تولید می‌کنیم.

حکیمی خاطرنشان ساخت: محصولات این واحد در گذشته به کشور‌های افغانستان و ارمنستان صادر می‌شد که با افزایش تولید می‌توانیم بیش از گذشته در بازار‌های کشور‌های منطقه فعال باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..