آمادگی اداره استاندارد برای خدمت رسانی به شرکت‌های دانش بنیان

مدیرکل استاندارد استان یزد: آماده خدمات رسانی به شرکت‌های دانش بنیان و فناور در راستای رسیدن متقاضیان به گواهی نامه ارزیابی انطباق محصول دانش بنیان هستیم.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا زارع بنادکوکی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: گام برداشتن وعمل کردن به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برای همه یک تکلیف قانونی است چرا که بر اساس تشخیص مقام معظم رهبری، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین موجب پیشرفت محسوس در همه اهداف اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ماهیت و ذات مثبت پارک در حمایت از محصولات دانش بنیان و فناور، تمامی کارکنان و بخش‌های اداری و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان یزد در کنار شما هستند تا مسیر شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسعه یافته و هموار شود.

مدیرکل استاندارد ادامه داد: اداره کل استاندارد استان یزد به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، با داشتن ۳۴ آزمایشگاه همکار، پنج شرکت بازرسی و حدود ۱۰ آزمایشگاه مرجع به انجام وظیفه مشغول و کارشناسان آماده خدمات رسانی به شرکت‌های دانش بنیان و فناور در راستای رسیدن متقاضیان به گواهی نامه ارزیابی انطباق محصول دانش بنیان KB-COP و KB-COC هستند.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد نیز اظهار داشت: نشست‌های برنامه ریزی شده و مداوم مشترک سبب می‌شود توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به خوبی در جامعه ساری و جاری شود و مهمتر از همه در خصوص فرهنگ دانش بنیان نوعی برندسازی در همه زمینه‌ها شکل اجرایی به خود بگیرد.

سید حبیب الله میرغفوری تصریح کرد: با توجه به شعار سال، از تمامی دوایر دولتی مرتبط تقاضا داریم به یاری پارک علم و فناوری و اداره کل استاندارد استان یزد آمده و در حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان تسهیل گر امور باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..