رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد:

تمام کلاس‌های نظری – عملی دانشگاه فنی حرفه ای یزد حضوری شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از حضوری شدن تمام کلاس های عملی و نظری - عملی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد خبر داد.

داود عندلیب با اشاره به حضوری شدن کلاس های تمامی دانشگاه ها از ۱۴ فروردین ماه اظهار داشت: به منظور هماهنگی در زمینه تشکیل کلاس‌های درس از زمان یاد شده، جلسات متععد شورای اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان یزد تشکیل شد و بر اساس تصمیم این شورا، تمام کلاس های عملی و نظری – عملی از همان زمان به صورت حضوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه از تمامی کلاس ها و کارگاه های دانشکده فنی شهید صدوقی بازدید کرده ایم، افزود: دانشجویان روح دانشگاه هستند و دانشگاه بدون دانشجو همانند کالبد بدون روح است و خوشحالم که شرایطی فراهم شده که دانشجویان بتوانند دوباره در محیط دانشگاه حضور داشته باشند و شور و نشاط به محیط دانشگاه بازگردد.

عندلیب ادامه داد: همانگونه که دانشگاهیان در تمام عرصه‌ها الگو هستند، انتظار می‌رود در بحث رعایت پروتکل‌های و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز الگو باشند تا آسیبی به سلامتی دانشگاهیان وارد نشود و برای ما اصل سلامت دانشجویان، اصل اساسی در آموزش‌های حضوری است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری حضوری کلاس های عملی دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای پیشتاز در برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است و از این موضوع استقبال خوبی توسط دانشجویان شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..