رشد ۳۷ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از رشد ۳۷ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، عبدالرضا انتظاری گفت: از ابتدای سال جاری و شروع تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به شهر میراث جهانی تا پایان تعطیلات، مقدار ۲۶ میلیون و ۵۰ هزار لیتر فراورده بنزین در استان توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد قابل توجه ورود مسافران نوروزی با توجه به کاهش شیوع کرونا نسبت به دو سال قبل تصریح کرد: بیشترین مصرف بنزین در این ایام مربوط به روز دهم فرورین با میزان مصرف ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده که خوشبختانه این عرضه با آماده بکار بودن حداکثری جایگاه‌ها در سطح استان میسر شده است.

 

انتظاری ادامه داد: این منطقه با دارا بودن ۶ ناحیه و وجود ۱۱۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۴۷ باب جایگاه عرضه CNG در سطح استان و با برنامه ریزی و اعزام گشت‌های نوروزی منظم در طول ایام نوروز نسبت به خدمات رسانی و سوخت رسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی در شهر دارالعباده و میراث جهانی یزد میزبان این عزیزان بوده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..