اجرای پویش «به عشق علی» در استان یزد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان گفت: پویش «به عشق علی (ع)» با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، علی اکبر سلمانی گفت: پویش به عشق علی (ع) با هدف تاسی از راه و منش مولا علی (ع) در کمک و دستگیری از نیازمندان و ایتام، با همکاری معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) انجام می‌پذیرد.

 

وی افزود: در حال حاضر ارتباط خوبی بین اعضای این پویش وجود دارد و امید است با اطلاع رسانی این پویش در برنامه‌های مختلف صدای جمهوری اسلامی در ۱۴ شبکه رادیویی و شرکت مردم خداجوی در این پویش شاهد کمک‌های بیشتر و بهتر به هموطنان عزیز باشیم.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: چنانچه فرهنگ رسیدگی به ایتام و نیازمندان در میان اجتماع بیش از پیش جاری و ساری شود اثرات بسیار خوبی در تامین نیاز‌های مددجویان خواهد داشت.

 

اکبر سلمانی افزود: در سال گذشته مبلغ ۳۹ میلیارد تومان برای پنج هزار و ۴۰۰ یتیم و محسنین توسط ۱۸ هزار حامی پرداخت شده و در حال حاضر تعدادی از ایتام و محسنین در شرایط کمتر برخوردار هستند و لازم است با جذب خیرین جدید به وضعیت آن‌ها رسیدگی فوری و بیشتری صورت گیرد.

 

وی درباره خانواده‌های موسوم به محسنین گفت: خانواده محسنین به خانواده‌ای گفته می‌شود که پدر در قید حیات می‌باشد، اما بنا بر هر دلیلی از جمله بیماری و یا سایر شرایط قادر به تامین نیاز‌های خانواده نیست.

 

سلمانی افزود: خیران و مردم نیکوکار از طریق کد دستوری #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۷۷۰۹۸۹ و یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ کمک‌های خود را برای ایتام و محسنین نیازمند مناطق محروم در طرح به عشق علی (ع) واریز کنند.

 

وی ادامه داد: مردم مومن و خداجو در صورت تمایل برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال را پذیرا باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..