معاون استاندار یزد خبر داد

ایجاد کارگروهی ویژه در حوزه دانش‌بنیان جهت تحقق شعار امسال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد از ایجاد کارگروهی ویژه در حوزه دانش بنیان در این معاونت در جهت تحقق شعار سال خبر داد.

«مسعود عظیمی» در خصوص راهکار تحقق شعار سال توسط معاونت متبوعش، گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام گذاری شده همه ما مکلفیم که تحقق این شعار را رقم بزنیم.

وی افزود: برای تحقق این شعار بایستی از همه ظرفیت های کشور و استان در سطوح مختلف استفاده کرده تا بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی دانش بنیان را حل و فصل کنیم.

عظیمی ادامه داد: در همین زمینه سوم فروردین ماه امسال اولین جلسه کاری به ریاست استاندار محترم و با حضور بخش کثیری از فعالان این حوزه تشکیل شد و به نوعی موضوع تحقق شعار سال در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون استاندار تصریح کرد: در این جلسه دستگاه های مختلف موظف شدند تا مشکلات را احصاء و راه حل های رفع آن را پیگیری نمایند که در این راستا معاونت اقتصادی استانداری نیز وظیفه دارد مسائل مربوط به رفع موانع تولید و موارد مالی این شرکت ها را با ایجاد کارگروهی ویژه در این حوزه فراهم نموده و با حساس کردن مسائل دانش بنیان و ظرفیت های مختلف آن تحقق شعار سال را رقم بزند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..