مدیرعامل هلال احمر یزد:

۴۶ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر یزد بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در طول تعطیلات نوروز، هلال احمر یزد به ۴۶ هزار و ۴۰۷ مسافر نوروزی در پست های نوروزی هلال احمر یزد، خدمات ارائه داده است.

به گزارش یزدی نیوز  محسن حرازی زاده با اشاره به اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در یزد اظهار داشت: با پایان یافتن این طرح ۴۶ هزار و ۴۰۷ مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر یزد در ایستگاه های نوروزی در سطح استان بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه هشت پست ثابت و چهار اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند، افزود: در این مدت با مشارکت و تلاش ۹۱۳ نفر روز، ۱۶ هزار و ۷۰۵ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

حرازی زاده بیان کرد: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی هزار و ۲۱۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و ۷۰۱ نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فعالیت چهار پست دوچرخه سوار و چهار پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری و بافت قدیم استان و شهرستان‌ها افزود: بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ مسافر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.

حرازی زاده ادامه داد: در این مدت جوانان ۱۳۲۹ نفر آموزش مهارت های امداد و کمک‌های اولیه و ۱۰۴۳ نفر آموزش سنجش فشار خون به مسافران ارائه شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ هزار و ۷۱۲ مسافر نوروزی در زمینه نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر راهنمایی شدند، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۷ هزار و ۶۱۲ مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نیز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۳۵۶ نفر در پویش بهرفت مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند، افزود: ۳ هزار و ۴۷۷ نفر نیز در حوزه های مهارت های ترافیکی آموزش های لازم را دریافت کرده اند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..