مسئولان دانشگاه یزد اعلام کردند؛

۲ دوز واکسن برای کلاس‌های حضوری و ۳ دوز برای خوابگاه

در حالی معاونت آموزشی دانشگاه یزد تزریق دو دوز واکسن کرونا را برای شرکت در کلاس های حضوری دانشگاه الزامی دانسته که معاونت دانشجویی دانشگاه اعلام کرده دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها باید سومین دوز واکسیناسیون خود را نیز تکمیل کرده باشند.

بعد از دانشجویان مقطع دکترا، دسترسی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به سامانه آموزش های مجازی در کلیه رشته ها و گرایش های تحصیلی از روز شنبه ۲۰ فروردین ماه امسال متوقف و کلیه کلاس‌های آموزشی اعم از نظری و عملی در این مقطع به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام کرده است کلاس های مقطع کارشناسی این دانشگاه در رشته های مختلف نیز به زودی بر اساس برنامه زمان‌بندی شده که متعاقبا اعلام می‌شود، به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

معاونت دانشجویی دانشگاه هم از آمادگی این حوزه برای استفاده کامل از ظرفیت های خوابگاهی و تغذیه و ارایه خدمات رفاهی به کلیه دانشجویان مطابق با همین برنامه خبر داده است.

بر اساس اعلام این معاونت، تزریق سه دوز واکسن برای اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی الزامی است اما دانشجویان برای حضور در کلاس‌های آموزشی باید حداقل دو دوز واکسن دریافت کرده باشند.

دانشجویانی هم که به هر دلیل واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند لازم است هر سه روز یک بار با ارایه گواهی آزمایش منفی پی. سی. آر. خود به مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه، مجوز حضور در دانشگاه را به طور متوالی تمدید کنند.

به گزارش یزدی نیوز  و به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، با توجه به اینکه همزمان با حضوری شدن دانشگاه، لینک کلاس‌ها در سامانه آموزش مجازی از دسترس خارج شده و امکان برگزاری آموزش ترکیبی (حضوری-مجازی) کاملا منتفی خواهد شد، دانشگاه یزد در این نیمسال برای آن دسته از دانشجویانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، امکان حذف ترم بدون احتساب سنوات تحصیلی را نیز فراهم کرده است که پس از بررسی درخواست دانشجو و موافقت اداره آموزش اعمال خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..