توزیع افطاری در مساجد یزد با رعایت دستورالعمل‌ها

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد: تمام مساجد استان یزد در ماه رمضان باز هستند و توزیع افطاری با رعایت پروتکل‌ها انجام خواهد گرفت.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، هیچ مسجدی به خاطر کرونا در ایام ماه مبارک رمضان بسته نخواهد بود، گفت: حتی مساجدی که امام جماعت هم ندارند، در ماه مبارک رمضان باز خواهد بود.

وی افزود: توزیع افطاری در مساجد مشکلی ندارد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزدعنوان کرد: فاصله‌گذاری به‌مانند قبل نیازی نیست، اما حتی المقدر استفاده از ماسک در دستور کار نمازگزاران قرار گیرد.

حجت الاسلام خلیل سلطانی اظهار داشت: از بیش از ۲ هزار مسجدی که در سطح استان یزد داریم، بیش از ۱۷۰۰ مسجد باز خواهند بود و اقامه نماز سه وعده در این مساجد برگزار خواهد شد.

سلطانی با اشاره به اینکه محور اصلی برنامه‌ها در ماه رمضان با محوریت قرآن کریم است، ادامه داد: تمام مساجد دوره جزء خوانی قرآن کریم خواهند داشت و به امام مساجد ابلاغ می‌شود که تفسیر خلاصه‌ای از قرآن را داشته باشند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: جزء خوانی قرآن کریم در مساجد، تفسیر قرآن و جزء خوانی در منازل سه محور اصلی ما در ماه مبارک رمضان است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در مورد محدودیت در شب‌های قدر هم گفت: امسال برای شب‌های قدر محدودیت ساعت و فاصله‌گذاری برداشته شده، ولی استفاده از ماسک در دستور کار قرار دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..