مصوبات سفر‌های دولت در راستای حل مشکلات مردم است

مصوبات اقتصادی سفر استانی رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد در نشستی با حضور مشاور ویژه وزیر اقتصاد در یزد بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز، مشاور ویژه وزیر اقتصاد در این نشست بر پیگیری اجرای کامل مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و و وزیر اقتصاد به استان یزد تاکید کرد.

رئوفی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای تحقق این مصوبات انجام شده است، افزود: مصوبات سفر‌های دولت در راستای حل مشکلات مردم است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی همچنین بر هماهنگی کامل بین مدیران اقتصادی استان برای دستیابی به اهداف مدنظر تاکید کرد و خواستار تحقق سیاست‌های دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بازار سرمایه و سهام عدالت شد.

مشاور ویژه وزیر اقتصاد ایجاد تعادل در هزینه و درآمد استان و لزوم یپگیری‌های این موضوع در سطح ملی را از مسائل مهم عنوان کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر یاد شده گفت: مصوبات خوبی در سفر استانی رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد داشته ایم و به جد پیگیر اجرایی شدن و تحقق آن هستیم.

محمد دهقان منشادی افزود: اختصاص بخشی از مازاد درآمد‌های عمومی به استان برای فعالیت‌های عمرانی استان، انتقال دفاتر مالیاتی شرکت‌های فعال در استان و انتقال حساب بانکی فعال شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ به استان از مصوبات سفر وزیر اقتصاد به این استان است.

همچنین در این نشست مشکلات سازمانی دستگاه‌های استانی وزارت اقتصاد در استان، شاخص‌های اقتصاد کلان استان و جایگاه استان در کشور، جایگاه استان در قانون بودجه و ضرورت تعدیل درآمد‌های عمومی در نظر گرفته شده برای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی آذرماه سال گذشته در قالب سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به یزد سفر کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..