انتقاد نماینده یزد از کم کاری برخی مسئولان در پروژه مسکن جوانان زارچ/ شیرینی پروژه در حال تلخ شدن است

نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است،‌ گفت: مسئولان پیگیر رفع مشکلات مسکن جوانان زارچ باشند.

به گزارش یزدی نیوز،‌ محمدصالح جوکار در دیدار با اعضای شورای اسلامی زارچ در ارتباط با پهنه‌های فاقد کاربری منطقه اظهار داشت: متاسفانه دولت از این زمین‌ها که میزان آن زیاد هم هست شناسنامه و اطلاعات دقیقی ندارد که بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: لازم است که شناسایی لازم از سوی سازمان‌های مربوطه انجام شود و یا اینکه الان کاربری‌هایی که مورد نیاز است تعریف شود و یا اینکه برای آینده محصور شود به این صورت از دست زمین‌خواران دور شود.

نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت‌های بسیار زیادی که در ارتباط با زمین در شهرستان یزد وجود دارد خاطرنشان کرد: تراکم بالای جمعیتی یزد به دلیل عدم امکان توسعه‌ جغرافیایی است و علت این موضوع هم مربوط به همین محدودیت‌ها و کمبود زمین است.

جوکار به موارد مطرح شده از سوی اعضای شورای زارچ در این نشست اشاره کرد و گفت: بسیاری از موضوعاتی که از من به عنوان نماینده توقع می‌شود اصلا در حیطه وظایفم نیست که یکی از آنها مرتبط با مسائل مربوط به مسکن جوانان است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری موضوع مسکن جوانان را از وزیر انجام دادم و دستور مربوط به آن را گرفتم اما دنبال کردن مسائل استانی آن وظیفه نماینده نیست و باید فرماندار، بخشدار و مدیران دستگاه‌ها پیگیر اجرای کار باشند.

وی با ابراز تاسف از اینکه شیرینی مسکن جوانان زارچ در حال تلخ شدن است گفت:‌ اگر موضوع مسکن همچنان نیاز به پیگیری‌های کشوری دارد پیگیر موضوع می‌شوم اما اگر موضوع در سطح ادارات استانی است انتظار می‌رود که مدیران خودشان پیگیری لازم را انجام دهند.

نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دیگری که در ارتباط با برخی ادارات به چشم می‌خورد بی‌انگیزگی در ارائه خدمات است،‌ این روحیه بسیار بد است و خسارت‌های زیادی به دنبال دارد.

جوکار ادامه داد: بی‌انگیزگی باعث می‌شود اعتبارات از تهران و با پیگیری نماینده اختصاص پیدا کند ولی مدیر مربوطه در استان هیچ پیگیری برای انجام آن انجام ندهد و این اعتبارها به استان وارد نشود؛ یا بسیاری خدمات دیگر که می‌توان به مردم ارائه کنیم ولی بی انگیزگی و بی‌تفاوتی این مدیران مانع آن می‌شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..