رئیس بسیج هنرمندان استان یزد:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «قد قامت عشق» تا ۲۰ فروردین تمدید شد

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره هنری - رسانه ای «قد قامت عشق» تا ۲۰ فروردین خبر داد.

علی‌محمد پارساییان  از تمدید ارسال آثار به دبیرخانه اولین جشنواره هنری – رسانه ای «قد قامت عشق» تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار رسانه ای به این جشنواره تا روز هنر انفلاب اسلامی تمدید شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره این جشنواره آن هم به صورت پایلوت در یزد بیان کرد: در این دوره برای اولین بار در کنار آثار تولیدی هنرمندان در خصوص فریضه نماز، در یک اقدام ابتکاری بخش رسانه ای جشنواره را نیز برنانه ریزی کردیم تا بتوانیم پیوند مبارکی بین هنر و رسانه ایجاد کنیم.

پارساییان عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن روز هنر انفلاب اسلامی که با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی مصادف شده، همچنین در راستای جمع آوری تمامی آثار فاخر اهالی خوش ذوق رسانه، پنج روز دیگر به مدت زمان تعیین شده اضافه شد که امیدواریم از فرصت باقی مانده نهایت بهره را ببرند تا شاهد حضور همه رسانه ها در این جشنواره باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد یادآور شد: اولین جشنواره هنری – رسانه ای «قد قامت عشق»، ۲۹ فروردین ماه همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان خواهد داد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..