پخش برنامه «ماه مهربانی» در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلویزیونی «ماه مهربانی» ویژه برنامه افطار از شبکه استانی یزد خبر داد و گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

«سید مسعود عظیمی» ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «ماه مهربانی» ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۸:۴۵، یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه به عهده «عباس گلرسان» از مجریان توانمند استان خواهد بود .

وی افزود: این برنامه با ساختاری متفاوت برای هفتمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با محوریت اصلی کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواهد رفت.

عظیمی با تشکر از صدا و سیمای مرکز استان به دلیل حمایت از این برنامه تلویزیونی برای هفتمین سال متوالی و پخش این برنامه به صورت زنده لحظاتی قبل از افطار، گفت: شعر تیتراژ این برنامه کاری از «عالیه محرابی» از شاعران خوب استان است و این اثر با آهنگ سازی «حسین افروز»، تنظیم «آرش ناصر المعمار» و با صدای «حمیدرضا استادیان» تهیه شده و کارگردانی این تیتراژ بر عهده «جواد دهقان» بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد: تهیه و ساخت کلیه آیتم‌های این برنامه تلویزیونی با نظارت ستاد دیه استان بوده و از جمله آیتم‌های این برنامه را می‌توان به مصاحبه با مددجویان در بند، مصاحبه با مددجویان آزاد شده، کلیپ‌هایی در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان، حرف دل و مناجات خوانی اشاره کرد.

وی با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در خصوص پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

عظیمی در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در این ماه مبارک با پخش این برنامه تلویزیونی و پویش «سهم من آسمان» تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

این مسئول گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌کند و نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه ، شماره کارت مجازی ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

عظیمی در پایان گفت: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..