ایران یک ابرقدرت در جهان است

خطیب جمعه موقت یزد: ایران امروز یک ابرقدرت بزرگ و حافظ امنیت خود و برخی دیگر از کشورهاست.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با تبریک روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین یک روز بزرگ و مهم و جشنی برای ملت ایران است و از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی به شمار می‌آید که باید زنده نگهداشته شود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال از زیر یوغ رژیم شاهنشاهی و استعمار نجات یابیم، مستقل و آزاد باشیم و روی پای خودمان بایستیم.

خطیب جمعه موقت یزد با اشاره به اقتدار و سربلندی ایران در جهان تصریح کرد: گرچه در کشور با مشکلاتی از جمله در زمینه اقتصادی و معیشت مردم مواجه هستیم، اما مجلس و دولت باید تلاش کنند این مسائل حل شود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت اظهار داشت: در روزی که همه ما به دامان طبیعت می‌رویم باید از این نعمت الهی مراقبت کرده و آن را تخریب و آلوده نکنیم. دوری از ایجاد مزاحمت برای دیگران و پرهیز از بی بند و باری نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

محمدی،س ماه مبارک رمضان را ماه خدا و رحمت و فضیلت الهی برشمرد و گفت: این ماه از ارزش بالایی برخوردار است و باید قدر همه لحظه های ضیافت الهی را بدانیم و حرمت آن را حفظ کنیم.

وی وی از مسوولان و دست اندرکاران هم خواست به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که فضای شهر منتاسب با ماه مبارک رمضان باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..