امام جمعه یزد در دیدار با وزیر اطلاعات:

لازمه تداوم انقلاب شناخت توطئه های دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: لازمه تداوم انقلاب اسلامی شناخت دشمن و توطئه هایش است و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

آیت الله “محمدرضا ناصری” در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین خطیب، وزیر اطلاعات با بیان اینکه کار در زمینه تداوم انقلاب دغدغه مقام معظم رهبری و مورد تاکید ایشان است، اظهار کرد: دشمنان در هر انقلابی به هر نحوی که باشد در صدد ضربه زدن بر می آیند به ویژه انقلاب هایی که بر محور اسلام و اعتقادات دینی باشد و لذا باید در زمینه تداوم انقلاب و آرمان های انقلاب فعالیت و برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: راهکارهای دشمن برای ضربه وارد کردن متنوع و متفاوت است، از دو قطبی کردن جامعه تا ترور و تحریم و تخریب و جنگ نرم که همه اینها را در کشور ما انجام دادند.

ناصری با بیان اینکه تغییر ذهنیت مردم نسبت به انقلاب و دور کردن آنها از انقلاب و آرمان های آن از اهداف دشمن است، افزود: سست کردن پایه های اعتقادی مردم و کمرنگ کردن انقلاب در روحیه مردم و وارونه نشان دادن دستاوردهای مهم از برنامه های دشمن در این مسیر است.

امام جمعه یزد ادامه داد: در چنین شرایطی باید روحیه دینی و انقلابی را در مردم تقویت کنیم و روح سلحشوری و ظلم ستیزی را دوباره در آنها زنده کنیم و دشمن و اهدافش را برای مردم تبیین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال و اهمیت دانش بنیان ها و تولید و اشتغالزایی، بیان کرد: مسئله دانش بنیان نیازمند سرمایه گذاری جدی است و این سرمایه گذاری باید از نسل جوان و از دبستانها و دبیرستان ها آغاز کنیم.

امام جمعه یزد بیان کرد: غربی ها برای اینکه از پیشرفت ما پیشگیری کنند، جرأت و جسارت بسیاری از اقدامات را از جوانان ما گرفتند و مدام فعل نتوانستن را صرف کردند در حالی که استعدادهای جوانان ما از جوانان بسیاری از کشورهای دیگر بیشتر است اما باید فرصت شکوفایی پیدا کند.

ناصری تصریح کرد: امروز نمونه های پیشرفت علمی در حوزه فناوری های نانو، دفاعی و پزشکی قابل مشاهده است و این پیشرفت ها می تواند به تمام حوزه ها تسری پیدا کند.

وی تاکید کرد: اگر انقلاب در آموزش نداشته باشیم و اگر کادرسازی انجام نشود و تولید علم با استفاده از توان جوانان این مرز و بوم انجام نشود، نمی توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم اما اگر این موارد محقق شود، هم پیشرفت کشور و استمرار انقلاب محقق می شود و هم دانش بنیان ها فرصت پیشرفت و توسعه پیدا می کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ناصری در پایان بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت نیروهای جوان که جمعیت آنها نیز کم نیست، تاکید کرد و گفت: این حرکت باید از مدارس آغاز شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..