نماینده مردم یزد:

تحولات صورت گرفته در شهر یزد نشان از فعال بودن شوراست

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورای ششم بصورت فعال در محلات حضور دارد، گفت: طبق مشاهدات خوشبختانه شورای ششم کار خود را با صلابت و قدرت شروع کرده و با توجه به سوابق افرادی که در این دوره حضور دارند شاهد هستیم که در این دوره کمترین آمار اشکال و رد مصوبات در طی این مدت...

«محمد صالح جوکار» در دیدار عیدانه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد، افزود: تحولی که شورا شروع کرده باید برای مردم قابل درک و فهم باشد لذا مردم باید در جریان کار قرار بگیرند و اطلاع رسانی‌ها درست، دقیق و صحیح باشد و در جهت رفع نیازهای اساسی مردم گام برداشته شود.

وی ادامه داد: در دوره‌های قبل، بیشتر ما با همراهی دستگاه های اجرایی به سراغ محلات می رفتیم اما در این دوره شورا فعال شده و در بین مردم حضور پیدا می کند و از نزدیک با مشکلات آشنا و در جهت رفع آنها اقدام می کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد شورا در این دوره باید متفاوت تر از قبل باشد و یک تحول جدی در آن انجام شود تا شهروندان طعم این شورا و عملکرد آن را احساس کنند.

جوکار در پایان از عملکرد خوب شهرداری و شورای شهر در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: اقدامات و فضاسازی هایی که در ایام نوروز در سطح شهر انجام شد مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفت و رضایت مردمی را در بر داشت که امیدواریم این اقدام ارزشمند ادامه پیدا کند و به یک مقطع خاص ختم نشود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر را ارائه و معضلات و مشکلات شهر را که نیاز به هماهنگی بین بخشی دارد را ارائه کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..